sinterklaasfeest op school

Hallo allemaal!

wij hadden gister sinterklaas in mijn klas en een vriendin van mij had mij getrokken en ik heb blauwe babylipss, lipsmacker bubble gum en watermelon. Ik vind het leuke cadeautjes en ze werken ook heel goed. Ik had ook een vriendin getrokken maar niet degene die mij had getrokken. Voor degene die ik had getrokken heb ik een armband, twee nagellakjes, haar elastiekjes en nail art nagellakjes. Ze was er heel blij mee en het was heel leuk. Morgen hebben we weer sinterklaas maar dan met de hele school en dan gaan er pieten rondlopen enzo en gister was het alleen voor onze klas. ik wens jullie allemaal een leuke sinterklaasen dat ze veel cadeautjes krijgen en ik hoop voor de mensen die het niet vieren dat ze toch een leuke dag hebben

XXX-Jessi-XXX

Geef een reactie

